Zehra_Asiye sormayın 🙈 ben biraz hırpalayarak seviyorum bebişimi heryerini şapur şupur öpüyorum valla ilk çocuğum zaten bianda büyüdü geçti gitti bile 🙄 sevmiyim de napim dimi 😁 bu böyle hırçın dediğiniz gibi herseyi yere atıyor fln. Eltimin de bebişi oldu 1 ay var aramızda onu aradım dedim böyle böyle acaba yanlış bişi mi yaptım da böyle hırçınlaştı fln 🙈🤭🤭 çok korkmuştum benim yüzümden öyle oldu sandım ama neyseki her çocuk öyleymiş 🙏❤️❤️