1 ay sonra kızım 2 yaşına girecek hiç doğru düzgün beslenmiyor yürümemesini besinsizligine yoruyorum bir ay önce misafirlikte sarelle gördü onu çok sevdi ben elimi yıkarken ev sahibi tattirmis kızıma, şimdi kahvaltıda sadece onu istiyor vermiyorum elbette icindeki seker oranini dusunmek bile bana bas agirisi yapiyor fakat unutmuyor onu kahvaltı asla yemiyor normal yedikleri yoğurt,bulgur ve pirinç pilavı makarna bunlar dışında asla bjrsey yemiyor çok da iştahsızlık bj çocuk zaten zayıf birde gittikcede zayıflıyor güzel beslenmesini için, ne yapmalıyım bi yol gösterin lütfen.