sekerbebek30 38 hafta doğdu bebeğim. Bi kere baaağ baaağ ve meeeğ meeeğ yaptı geçenlerde o kadar. Ekran asla açmıyorum, sürekli konusuyorum kitapta okuyorum ama henüz yok. Normal midir neler yaparak arttırabilirim?
1kub1ra sekerbebek30 canım benim oğlumda 11 aylık daha bir iki haftadır var korkma kitabın çok etkisi oluyor inan ki ve imkanın varsa kalabalık ortam vs iyi oluyor
ilknurerogluzun sekerbebek30 yalniz mı buyuyor bence en onemli etken bu benim kizimda com konusmuyordu köye goturdum baya kalabaliktik konusmaya basladi simdi oglumda oyle malesef bizde 7 ayligiz sadece mizildanirken mama meme filan diyo anne diyo cok bilincli soylediginide dusunmuyorum
iremsarp sekerbebek30 benim oğlum 10 aylık olmak üzere daha yeni yeni hece çıkarıyor ama bababa dedede vs yok korkma. Bizim de hep sessiz bebekti 9. Aya girince ses çıkarmaya başladı
sekerbebek30 ilknurerogluzun evet evet ilk cocugum ve en cok beni görüyor haftada bir ya da iki haftada bir kuzenleriyle görüşür onlardq kuufuk 1.5 yas ve 4 aylık mesela
ilknurerogluzun sekerbebek30 yaşıtlarının olmasına gerek yok akrabaların arkadaşların varsa kalabalık her zaman iyi gelir korkma ❤️
sekerbebek30 [silindi] şuan 13 aylık. Çok şükür 9 ayda başladı babıldamaya, 11-12 aylık gibi kelime çıkardı