Sema____ Kızlar 36 dan sonra kesinlikle almıyorlar mı uçağa birde senin kaç hafatalık hamile olduğunu falan bilet alırken mi görüp bilet alınmıyor yoksa havalimanına gidince mi engel olunuyor bu işler nasıl ilerliyor tam olarak yardımcı olurmusunuz
bikahveicelimmi Sema____ doktorun hayır dediyse yapmaman gerekiyor demektir gizli gizli mi uçacaksın :/
CaganikoFernandez Sema____ Doktor raporu istiyorlar canım check-in sırasında ya da uçuş kapısında size kaç haftalık gebesiniz diyip doktor raporunuzu görmek istiyorlar 36 ve üstü olunca iptal oluyor uçuşunuz
deleted20517 Sema____ hamile olup olmadığıniz belli oldugu için kaç aylık olduğunu soruyorlar ve yolculuk yapmak zorundaysanız doktor raporu onayı istiyorlar sizden
humakusuu Sema____ abimin eşi de 36 haftalıktı rapor bile hazırlamıştım herşeyi tamam dı uçağa bineceği zaman izin vermediler kesinlikle alamayız dediler çok riskliymiş
Sema____ bikahveicelimmi doktorum bişeye hayır demedi erken doğum vb bişeyim yok ama 36 dan sonra almadıklarını söyledi
CaganikoFernandez Sema____ yani göbeğin belirgin olduğu için soracaklar, 28. Haftadan sonra rapor zaten zorunlu havayolu şirketlerinde
CaganikoFernandez Sema____ zaten raporda da senin kaç haftalık gebe olduğun yazıyor oluyor çoğunlukla ‘gebe uçağa binebilir/binemez’ yazmıyor yazsa bile yasal prosedürleri olduğu için 36’dan sonra binemiyorsun
CaganikoFernandez Sema____ Bir de şöyle 36’dan sonra artık doğum ihtimali yüksek olduğu için 9. Aya girildiği için uçakta da sizi doğurtacak bir ekip olmadığı için sorumluluk almıyorlar sonuçta normal doğumun ne zaman olacağını doktorlar da kestiremiyor o yüzden doktorun okey dediği bir rapor olsa bile geçerlilik hükmü havayolu şirketlerinde yok :)
dayes Sema____ haftanız çok ileri doktor raporsuz almazlar hatta raporla bile almayabilirler doğumunuz yaklaşmış sayılır