kahvepres Busragoksu benim hamilelikte cıktı ama ağrı yapmıyordu o dönem baya bir büyüyordu şuan gitikce kücülyr 2 yıldır belkide et benidir siğille karıştırılabiliyor benimkine bir doktor siğil demişti doğumu yapanda et beni demişti
humakusuu Eltimde vardı ameliyat oldu doktorun dediğine göre kansere kadar gidebiliyormuş ama içerde mi dışarda mı peki
kahvepres Busragoksu kulnmdm ilac hamilelikte cıkmıştı doğumdan sonra gitikce kücüldüler baya artmıştı o dönem şuan tek tük kaldı
bcnr8 kahvepres siğil yakılmadan geçmez. Jilet kullanmayın, cinselliğe ara verin ve doktora gidip gösterin. Ayrıca hpv aşınızı da olun
kahvepres bcnr8 gitim canım cildiye ilk başta yakaym dedi sonra et beni dedi tam karar veremedi kadın doğumda et beni dedi