Azygos kendi kendine alıştı diyebilirim bizde başlarda 40 gün misafir vardı daha fazla kayınvalidemler sürekli dizde sallanıp uyuyordu Allah'a şükür kuzum öyle devam ettürmedi onlar gidince uykusu gelince emzik verip şapkayı indiriyordum daha sonralarıda beşiğe koyuyordum hem uykusu gelmiş oluyor du hemde anlıyordu sanırım uyuycanı şimdide öyle bazen yanına yatıyorum ama babası işten gelince kesinlikle kendi uyumuyor kucak ta uyuyor sizde uykusu geldiğinde yatağına koyarak deneyin uyur inşallah ama sizin ki henüz küçük nasıl istiyorsa ona göre hareket edin