456PlayerEsra Arkadaşlar 3 yaşında oğlum için pilli + şarj edilebilir diş fırçası önerisi istiyorum. Kullanıpta memnun kaldığınız ve tavsiye edebileceğiniz bi ürün var mı ? Şimdiden teşekkürler 🙏
-Ozge- 456PlayerEsra E bebekten kiwi marka pilli şu görseldeki ürünü aldım benim oğlumda 3 yaşında ilk deneme için bunu tercih ettim memnunuz bundan sonra oral b şarjlı alacağım
Birgocmenkustuo 456PlayerEsra oral-b +3 yas almıştım kızıma, şarjlı ve iki kademeli hiz ayari var. Tavsiye ederim.
456PlayerEsra Birgocmenkustuo hız kademeli olması çok iyi çünkü başta korkabilir . Sizin tavsiye ettiğinizi alsak daha uzun süre kullanabiliriz galiba ben şimdi bakim ona
Birgocmenkustuo 456PlayerEsra oral b pro kids +3 yas. Kızım olduğu için disney frozen şekilli olanını seçmiştim ama erkek çocuklar için Spiderman gibi modellerde var.
456PlayerEsra Birgocmenkustuo gördüm çok teşekkür ederim şimdi Amazon sitesinden sipariş verdim umarım bizde memnun kalırız 💕
Birgocmenkustuo 456PlayerEsra umarim, açma kapama ve hiz arttırma tuşu ayni tuşu zaten ve biraz sert. Sizden yardım ister, genel olarak şarj süresi de oldukça iyi. Hayırlı olsun!
456PlayerEsra Birgocmenkustuo zaten diş hekimleri çocuk kendi banyosunu yapabilecek yaşa gelene kadar siz fırçalayın diyor. Bende önce kendim fırçalıyorum sonra kendisi isterse yap diyorum tekrardan teşekkür ederim 💕
456PlayerEsra Birgocmenkustuo  Kargom geldi çok tatlı 🥰