Kızlar bu zamana kadar hep kendi paramı kendim kazandığım için koca parası yemek zor geliyor bebeğimden dolayı çalışamıyorum ama evden ne yapabilirim kendi harçlığım olsun yeter kendimi bu şekilde kötü hissediyorum kocam seve seve masraflarımızı karşılasa bile ona destek olmak istiyorum giymediğim kıyafetlerimi uygulamalarda satmaya çalışıyorum sizin başka fikriniz var mı