gmzalmla Kızlar emziriyorum iki gündür sürekli hapşırıyorum burnum akıyo grip olcak gibiyim parol içtim etki etmedi brufen içsem bişey olur mu doğum yaptığımda kullanayım diye doktorum vermişti ama Şuan tereddüt ettim bebeğim 3 aylık
suheyla92 gmzalmla o tarz grip ilaclar sadece belirtileri azaltmak icin kullaniliyor burun acmak agri dindirmek gibi ise yariyor iyilestirici etkisi yok hiçbirinin. Yani cok gerekmiyorsa icmeyin. Brufen gebelik kategorisi yazin google’a a ya da b ise emzirirken kullanabilirsiniz c ise cok gerekmedikce kullanmayin d ise uzak durun
meri0653 gmzalmla Bana geçen ay brufen yazmıştı doktor içebilirsin demişti ağrı kesici olarakta kullanabilirsin emzirirken demişti