Üst alt dörtlü çıktı birinci azılar çıktı şimdi alt köpekler kızarmış beyaz beyaz duruyor iğne ucu gibi. 2 gündür yemek yemiyor su içiyor calpol veriyorum kucaktan inmiyor her şeye ağlıyor. Yani her şeye eyvallah ancak kilo olarak hastalığından dolayı geriden geliyordu zar zor kilo aldırmıştım şimdi yemeye yemeye aldırdıklarımı da veriyor o kadar canım sıkılıyor ki bu süreci yaşamış olanlar deneyimlerini paylaşabilir mi benim için çok önemli