kubramomm- ayağının altına sürüp çorap giydiriyorum. Yaptığım sürece gece rahat uyuyor, öksürük tamamen bitene kadar da devam ediyorum. Viks ile gece ökmüyor zaten baktım iyileşti gibi mesela, bi gece sürmüyorum baktım öksürüyor hemen kullanmaya devam ediyorum. Tamamen iyileşince sürmeyi bırakıyorum