babyandmom_ uraszumra Çok normal o zamanlarda her altını açtığımda dolu dolu kakasını görürdüm. Hatta 10-12 gördüğüm olmuştu. Doktora sorduğumda normal azalacak zamanla demişti. Sonra azalıyor zaten
yagmurmalaca Merhaba hiç merak etmeyin gayet normal bu bebeğinizin gayet iyi beslendiğini sizinde sütünüzün yettiğini gösterir :) taneli olduğunu görünce bende çok şaşırmıştım ancak bebişler o şekilde sindirim kaka yapabiliyorlarmış. Sağlıkla büyüsün inşallah
uraszumra yagmurmalaca cok tesekkur ederım birde karın gurultusu var cok o neden olur acaba bilginiz var mı
newmommyela uraszumra benimde bebeğim 16 günlük kakası aynı böyle günde 6-7 kere yapıyor kaka sizin dediğiniz gibi normalmiş araştırdığıma göre
yagmurmalaca uraszumra bagırsakları çok iyi çalışıyor demek bagırsaklar anne karnında çalışmadığı için oda sindirimi öğreniyor tabi. Doktorumuz eğer gürültülü kaka yapıyorsa karnından gurultu geliyorsa gazla ya da kabuzlıkla ilgili sorun yaşamazsınız demişti. Yeni dogdugunda emerken bile ses gelirdi karnından bende açlıktan sanırdım :)
uraszumra yagmurmalaca aynı benım oğlumda gürültülü yapıyor karnıda baya gurulduyor ama ıkınırken kıpkırmızı oluyor bende süt alerjisi mi var acaba dıye korktum yada yedıklerımden mı kaynaklı acaba dedım