yyasolii meme reddi yapar yapmaz bilemiyorum ama avent kadar yavaş akışlısı yok bence piyasada . Biberon konusunda master yaptım . Philips avent biberonun 1 numaralı emzigini kullanın akışı öyle yavaş ki. 120 cc lik biberonladinda 2 numaralı emzik var 1numarali biberon emzigini ayrı satın almanız gerekiyor. 260 cc lik biberonda da 3 numaralı emzik var. Bilginiz olsun 3 numaralı nin akis hızı fazla ama inanın ona rağmen ters cevirdiginizde asla akıtma yaomiyor. Lansinoh hayrat gibi mübarek. Mamaajo öylesine oda berbat hoşur hoşur akıyor. Avent 1 numaralı biberon emzigi kadar yavasini henüz hiç gorrmedim asla akıtmıyor. Ama cam biberon almayın zamanla biberon kapağını aşındırıyor cam. Kapat atma problemi yaşanıyor normal plastik olanlardan alin