Kızlar bebişi emzirirken yutkunma olamayınca arada süt hala geliyor mu diye merak ediyorum çıkarıp elimle sıkıyorum biraz ve süt fışkırıp uzağa uçuyor sürekli çocuğun yüzüne geliyor hep uzun çizgi şeklinde ileri doğru akıyor. Emerken hep ağzından çıkarıyor sonra tekrar aranmaya başlıyor. Tazyik dedikleri şey böyle bişey heralde. Bunun bi çözümü var mı. Sütümde çok yok normalde mama takviyesi yapıyorum hep, azlığına rağmen tazyik niye oluyor acaba