Biz birevim ile araba aldık, hiçbir çekilişte çıkmadığı için söyledikleri son teslim tarihinde verdiler, söylentiler yüzünden korktuk alamayacağız diye ama arabamızı aldık. Seneye kadar borcu devam ediyor, inşallah devralırken de bir sorun yaşamayız 😂