Ozdemm 3 aylık bebeğim var emzirdikten sonra doyduğunda mememi kendisi bırakıyor, bıraktıktan sonra sürekli elini ağzına götürüyor emiyor neredeyse 1 haftadır bu şekilde yapıyor doyduğunu biliyorum ama sebebi ne olabilir anneler?
AYaseminA54 Ozdemm dişin için hazırlık olabilirmi salyası falan varsa eğer sadece elini ağzına alıyorsa ellerini tanımaya çalışıyor diye bilirim diş için hazırlığı bize hemsire hanım söyledi 😌😌
Ati22 Ozdemm ellerini keşfediyor su süreçte. Ve oral dönemde herşeyi ağzıyla tanımaya çalışıyor. Bizde aynı durumdayız. Yumruklar hep ağızda
Ati22 Ozdemm belki hazırlıyor dişlere ama bızde de ağrı sızı yok sadece su akıyor baloncuklar oluşuyor 🙂
Baharoyku Ozdemm Canım biz8mde bu aralar elini cok ağzına götürüyor hatta battaniyeyi ağzına katmaya calisiyor sürekli ac gibi bende anlamadim
Ozdemm Cnprtk bende emin olamadım ama doğarken bile dişle doğan bebekler varmış etrafımdakiler diş olabilir dedi bende emin olamadım sormak istedim annelere ama doktor randevumuz bir daha ki ay olduğu için doktprumuzuda arayıp danışmayı düşünüyorum