redizepol1 Kime neresi çıktı kızlar. Biz Ankara dan Van a ve şuan 7 buçuk aylık hamileyim 2 yaş bir kızım var 🥲 beklemiyorduk
brcasln redizepol1 merhaba hayırlı olsun bizde Vana yeni geldik Temmuzda çok güzel bir şehir sormak istediğiniz bir şey varsa yardımcı olabilirim
femay redizepol1 hayırlısı olsun Van’da kuzenimin eşi görev yapıyor, kuzenim gitmemek için çok uğraştı ama mecbur tayinciler bu sene. Çok seviyorlar 🥰
redizepol1 cikolatahurma teşekkür ederim aslında burası 5 seneydi bize. Seneye tayin oluruz dedik. Bu sene vermişler. Dilekçe de yazmıştık. 15 Temmuz doğum olacak. Haziran sonu da orda olmamız gerekiyormuş
redizepol1 brcasln merhaba. Teşekkür ederim. özel hastane tavsiyeniz varmı geldiğim gibi sezeryan doğuma gireceğim bizi en zora sokan şuan doğum. Burda hastaneyle de anlaşmıştık
Yusaydef redizepol1 lokman hekimde kesinlikle yapmam geçenlerde haberi çıkmıştı ameliyata yardımcı olarak temizlik personeli giriyor diye
Baklavanida redizepol1 lokman hekimde Gürcan Türkyılmaz var ona oldum tek geçerim Van’da Gürcan beyi Van’da hastane ve doktor sıkıntısı var
cikolatahurma redizepol1 hakkınızda hayırlısı doğumu orada yaparsan güzel hastaneleri var gelişmiş güzel şehir
mgshnaslna redizepol1 ailenizle aynı şehirde yaşıyorsanız doğum yapıp gitseniz daha iyi olmaz mı hakkınızda hayırlısı olsun
Meteninanneesi redizepol1 nasıl haziran gibi olacaksınız 31 temmuzda görev yerlerinden ayrılış eşimin sizin neresiydi
brcasln Tazeannecik Lokman hekimde yapıyorlar genelde özelde isteyenler diye duydum sanırım 2 tane özel hastane var İnşallah hayırlısıyla kucağınıza alın bebişinizi
redizepol1 cikolatahurma Amin sağolun 🙏🏻 doktor çok önemli şimdiden doktor arayacağım 🥲 ilk doğumum da özeldi ama berbattı.
26ikus fatmactn6 biz 2 sene önce oradaydık avantaji urfaya yakın bir ilçe ama sosyal Activision filan asla yok market olarak bim a101 var biz her hafta sonu Urfa merkeze gidiyorduk irfa merkez güzell
emosss__ Ay benim kocam hala haber vermedi siz doktora bakmaya başladınız hayırlısı olsun hakkınızda sağlıkla alın bebeğinizi kucağınıza inşallah
Pnarferah mervesare01 5 snee önce geldim eşim polis şuan nasıl hiç bilmiyorum ben oradayken çok kötü değildi