durubebek_ İyi akşamlar herkese bebeğim 4 ay 7 günlük ayaklarını kaldırıp kaldırıp vuruyor geceleri bile yapıp kendini uyandırıyor 🤣 o hareketi yapıyor sürekli ne zaman biter bu
Ymomm durubebek_ birde koşuyor gibi hızlı hızlı yapıyor mu 😂 bebişim 10 aylık oldu hala aynı sert zeminde de yapıyor canı hiç acımıyor sanki 😂
nazgrr durubebek_ 4ay 16 günlüğüz bizde de aynı hele gün içinde el-kollarıda buna dahil çok heyecanlanıyor😀 Gelişimin bir parçası . Gece uyurken çok sıkı olmayan kundak yapmayı deneyin isterseniz
durubebek_ nazgrr gündüz uyanıkkende sık sık yapar o zamaniyi de gece uykuda yapınca uyandırıyor kendini🤭 kundakta da durmuyor ki artık açıyor hemen