pamukumay
Çok normal 15-20 günlükken başlayıp 5.ay’a kadar sürüyor gaz. En önemlisi siz gaz yapıcı gıdalar tüketmeyin bir dönem. Kurufasulye, mercimek gibi baklagiller aşırı gaz yapıyor. Dr bana süt, tereyağı ve kaymak tüketme bir dönem dedi. Akşamları rezene çayı için. Bebeğe bol bol karın masajı yapın. Ben damla olarak sabsimplex kullandım dr önerisi ile. Ayrcı dr probiyotik damla da verdi gaz için. Şimdi 4 ay 8 günlüğüz gaz azaldı biraz ben halen dikkat ediyorum. Sütü kahvede içeceksem laktozsuz içiyorum o da nadir.