Nika Öğrencilerle Vialand gezisine gidicez bebem 22 aylık. Bi yanım onu da götürmek istiyo bi yanım çok mu zorlanırım diye korkuyo tek. Sizce?😁 Bu arada bebem genel anlamda çok yaramaz değil çok uslu da değil orta halli😂 -
berivan2709 Nika ben bebeksiz bir yere gidemiyorum hep burnumdan getirir ama onsuz adım atmadım daha dışarıya 😂
Nika berivan2709 of ben de. Aslında annem bakacak ve ona alışık çok gözüm arkada kalacak bi şey yok git eğlen diyorum kendime. Sonra ama çocuğum da görsün hissi geliyo😂
berivan2709 Nika ben üzülüyorum o evde kalınca ve daha 2 buçuk aylık 4 şehir gezdik 😂 markete bile onsuz çıkamam
Ahsensmom_ Zor olur kalabalık ve karışık oluyor öğrencilerle de ilgileneceksiniz bence götürmeyin derim yine de siz bilirsiniz viking ve nefes kesen çok eğlenceli bu arada 😇