İlk kızımı 28 aylıkken alıştırdım tuvalete. İkinci kızımda şuan 30 aylık, iki gündür bezi bıraktık ama gece uyuduktan sonra bez bağlıyorum. İlkinde öyle yapmamıştım. Direk bezi bırakmıştık. Şimdi çalışıyorum ve bizle uyuyor yani yatağa çiş yaparsa temizleyecek gücüm yok. Sorum şu, gece yapmayacağına emin olana kadar bez bağlasak acaba olumsuz etkiler mi tuvalet eğitimini. Dün gece bezine yapmamıştı. Erken kalkıp tuvalete gittik.