Merhaba hanımlar, oğlum tam 3 yaşında. Çok çekingen yani yetişkinlere bir süre sonra alışıyor fakat yaşıtları ya da çocuklarla asla oynamak istemiyor. Oynamamasınıda geçtim parkta baş başayken ya da karışan yoksa bankta oturur onu izlerim beni şartlamaz yanıma gel diye ama tanıdıklarımızla parka gidelim arkadaşlarımın çocuklarıyla bi türlü kaynaştıramam sürekli anne sende gel gitme etme. Bugün bunun için ağlama krizine girdi, aşırı korkak hareketleri var anlamadım neden. Halbuki konuşkan kendini ifade edebilen bi çocuk ama başkalarının yanında ne bi cevap ne bi konuşma hiç girişken değil