56743 Kızlar bebeğim 58 günlük 1 2 gündür salyasi çok akıyordu huysuzdu bugün çay kasigiyla dişine bir baktım dişi çıkmış şok oldum böyle erken çıkması normal mi sizce?
pimpiriklianne43 56743 o diş değildir diş incisi falandır belki hiç duymamıştım 58 günlük diş cikmasini
naz2911 56743 Bazı bebeklerde nadirde olsa oluyor resim yüklersen daha net bakarız pamukçuk falanda olablir eğer diş olduğundan eminsen çocuk doktoruna götür bi
[silindi] 56743 bir fotoğraf yükler misin? Bu çok nadir bir durum diye biliyorum ama olabiliyor ama nadir 😅 Sanırım doğuştan gelen diş deniyor
56743 pimpiriklianne43 kasikla dokununca baya ses geliyor huysuzluguda cok iştahı kesildi sutumu içerken ağlıyor ve salyasida cok fazla
pimpiriklianne43 56743 bilemiyorum canim hiç duymamıştım oyuzden normalmi degilmi yorum yapamıyorum. Bende merak ettim fotoğraf yuklermisin
moryazma 56743 onu çekerler çünkü dişin kökü olmadığı için kendiliğinden düşüp boğulma tehlikesi yaratabilir
ozgecankosar Nasıl anlıyorsunuz bizimkide 3 aylık aşırı salya akıtıyor çokta huysuz ağlıyor kaşıkla nasıl bakıcam
56743 ozgecankosar kaşığı damaklarina degdir dis varsa zaten sertligi hissediyorsun hemen ses geliyor
babyandmom_ 56743 ayy korktum şuan 2,5 aylık bebeğimin günlerdir salyası akıyor yumruğuyla damaklarını kaşıyor 🤦🏻♀️
minik_36 56743 kız maşallah 10 ay oldu daha yeni çıkıyor bizim diş😂 bi foto yuklede bakalım diş mi diş incisi mi🤔
56743 minik_36 cekemedim fotoğrafı cekebilirsem yüklerim her bebeğin gelişimi farkı işte bende bu kadar erken beklemiyordum 😂