Ya gerçekten tek benim bebeğim böyle gibi çünkü çevrede yaşıt çocuklar var sürekli beraberiz onlar böyle değiller. Sabah kalkar ağlar gece yatana kadar ağlıyor. İstediği biseyde yok sadece ağlıyor. Konuşması gayet iyi her dediği anlaşılır, hic susmaz, kendi ifade etmeyi geçin bana kaynanalim yapıyor. Evde sıkılıyor diye dışarı götürüyorum daha binanın kapısından çıkmadan kucak kucak diye ağlamaya başlıyor ağzımdan geleceğini bile bile götürüyorum parka gideriz orda ağlar, evde susmaz 7/24 kucak ister, yemek yediririm ağlar, uyutmaya çalışıyorum ağlar, oyun oynuyoruz ağlar, su ister ağlar, çişim var derr ağlar, tv acarim aglar aklıniza ne gelirse hep ağlar gerçekten artık ağlamasını basim kaldırmıyor daha 25 yasindayım valla beynim şişiyor artık. Yasitlarini görüyorum birkaç dakikada olsa oyuncak oynar ilgisini çeker benimki kucağımdan inmez, yapışık gibi, Canı gider oyuncak oynamak için sen getir anne oynayim diyo, bisey istese sen getir, sen yap, herseyi ben yapacam bide bu var sizinkiler de böyle mi ben çevrem de görmedim bu kadar arkadaşlarım bu ne böyle, çocuk dediğin ağlar da seninki iyice saçmalıyor, ne istediğini bilmiyor gibi şeyler söylüyorlar