tosbiksmoms ben ilk evlendiğini zaman rutin muayeneye gittim. Bir sağlık problemim yoktu. Doktordan istedim.doktor ben yazmıyorum sende kullanma eşin korunsun dedi direkt. Devlet Hastanesiydi ve çok yoğundu hiçbir şey soramadım 🤦🏻♀️ herkesin hormonları farklı, yaşı farklı, süreci farklı. Ben doktora danışmanın en doğrusu olduğunu düşünüyorum. Kullanıp hemen hamile kalanda var, aylarca deneyenlerde var çünkü.