Eminegizem Kızlar çarpım tablosu ezbere biliyor Üslü sayılar permütasyon köklü sayılar toplama cıkarma zaten var aşırı ilgisi var nasıl iyi bir şekilde yönlendirebilirim ya da normal mi bu yaş grubu anneleri yazabilir mi
Dondurmalikahve Eminegizem Bir uzmana danışın derim ama videolardan öğrendi demişsiniz ezbere mi yoksa mantığı mi kavradı onlar bilir durumu
Dondurmalikahve Eminegizem Okula falan gitmiyor mu? Gidiyorsa öğretmeni çoktan zeka testi yaptırmıştı. 6 yaşındaki oğlum sadece bunların bir kismini yapabiliyor ve değerlendirin diyorlar. Bu duruma göre sizin çocuğun direkt ortaokula başlaması lazım
nino33 Eminegizem üstün zeka olabilir ama bizim ulkemız ıcın çok zorrr çocuğunuz ıcın zıyan olur gıder guzel görünsede çok yıpratıcı
simseklivekalpli Eminegizem kızımın sınıf arkadaşı da 4 yaşında kendisi okuma yazma öğrenmiş. Zorlandık dedi okulda. Bu yüzden sıkıntı yaşayabilir ileride derslerde
masterchefiniz simseklivekalpli bende bundan korkuyorum artık o kadar şeu biliyorlar ki sen öğretmene öğretirsin diyorum 🤣
akgununannesi simseklivekalpli evet zorlanma oluyor ben uyum saglayamiyordum üstün zekalı olmak çok mükemmel bir şey değil normal bir birey gibi dusunmuyorsun çocukluk çağları çok zor geçiyor maalesef 😔
simseklivekalpli Eminegizem bildiği şeyleri tekrar görmek bunaltmisti. İkinci dönem düzeldi. Sizinki farklı tabii
ellerimtombik1 Eminegizem mesela okulda ögretmen ögrencilere çarpim tablosu öğretirken sizin çocugunjz zaten bildiğini için sıkılacaktır benim çocuğum için bırak okulda öğrensin derdi ablamlar hep 😊