Merhaba
Hanımlar öncelikle gece sürekli kalkan annişlere sabır diliyorum inşallah en kısa sürede düzene girer maşallah diyin bana 😀 oğlum 21 aylık gece 9 buçuk 10 gibi uyuyor bazen gece hiç kalkmıyor kalkmazsa 7 buçuk kalkarsa en geç 9 da uyanıyoruz ama ben şimdi bakıyorum 8 de falan yatırıyor millet ben geç mi kalıyorum öğlen biraz fazla uyuyor oğlum 2 saat gerçi o da normal diyorlar ama 8 de uykusu gelmiş olmuyor baya da yoruyorum parka falan ama 8 de uyutan anneler uyku düzeniniz basıl öğlen ne kadar uyuyor?