Turkan38 bende lansinohun ikilisi var. Ama garanti süresi doldu. 3 4 ay kullanıldı. Adaptörünün kablosunda sorun olmuştu ama yaptırdık. Şu an bir sorun çıkarmadan çalışıyor. Biberonlarını kullandığım için onları senin tekrar alman lazım. Aynı zamanda açılmamış lansinoh göğüs ucu kremim ve 50 tane süt saklama poşetim var( milkway). Hepsini 150 ye verebilirim.