leylosozer biz de yakın zamanda bi hastalandık. Yeşil burun akıntısı var diye doktor hemen antibiyotik yazdı, augmentin. Kullanmak istemedim çünkü ne ateş ne halsizlik hiçbir şey yok. Ciğerleri temiz boğazı temiz…
Evde günde iki kere dut suyu içirerek ve bol bol sarımsak ile atlattık. 2 hafta sürdü tamamen burun akıntısının ve tıkanıklığının bitmesi ama antibiyotik kullanmadık en azından boşu boşuna