Tombikkuss ben artık ağırlıklı cilt bakımına yöneldim. Doğru cilt bakımıyla makyaja ihtiyaç duymuyorum ama yine de malzemelerim var tabii ki. Far ve rujlarım kiko ama daha doğal ürünler almayı düşünüyorum. Bb krem Ziaja, Ziaja’nın kremlerini de kullanıyorum ve çok memnunum. Fondöten allık kullanmam. Maskara Rimmel ya da Essence gibi uygun fiyatlı markalardan alıyorum, fırçası önemli benim için. Tel tel ayrılmış kirpik görüntüsü daha çok hoşuma gidiyor. Eyeliner / göz kalemi / dudak kalemi de kullanmıyorum. Kapatıcı maybelline instant ama onu da daha doğal bir versiyonla değiştirmek istiyorum. Makyaj yaparken çok fazla kimyasala maruz kalıyoruz ve bunlar sağlık sorunlarına yol açıyor maalesef. Bilinçli olmaya çalışıyorum bu yüzden