Tombikkuss Evet kızlar kullandığınız bb maskara allık markalarını yazar mısınız hangisinden memnun kaldınız 😄
Asyaveannesi04 Tombikkuss bb krem bioderma maskara clinique yeşil olan kahverengi, allık nars rujlarımda genelde mac
mondecaidensecmeler Tombikkuss bb kullanmam fondöten Flormar maskara lash sensional ve golden rose essensialden memnunum allık çok kullanmam bir tane var oda pastelin
2_oglanannesi Bb pure beuty gibi bi marka. Maskara yves rocher. Maskaradan çok memnunum bu arada. Bb çok nadir kullanırım