Kızlar Gazdı kolikti 4. Aydan sonra geçer derken 5. Aya girdik yok arkadaş bu kızın düzeleceği hep bi mutsuz mızmız huysuz bi derdi var da biz mi anlamıyoruz yoksa çocuğun huyu mu böyle çözemedim ki .çok yoruldum artık tüketti beni sesi😵💫 sizin 5 aylıklar nasıl 😁