Oğlum 22 aylık kızlar bugün tam bi hafta oldu emzirmiyorum şefkatli bi sonlandırma yaptığımı düşünüyorum zemini hazırlamıştım hasta olduğum için doktor tavsiyesiyle sonlandırma kararı almak zorunda kaldım. Yalnız şöyle bir sorun var memeyi unutmadı hâlâ ara ara geliyor elini sokmaya çalışıyor meme hasta artık emmiyoruz süt bitti memeye bay bay dedik diyorum ilgisini dağıtıyorum ama gece uyanınca sözden anlamıyor krize giriyor sakinleştiriyorum vermiyorum meme ne kadar sürer bu sizce sonlandıranlar hep 3 güne unuttu demişti bizim bi hafta oldu sürekli istiyor bi yerde yanlış mı yapıyorum acaba anlayamadım