sedakkk Bebeğim 31 günlük ve 5-6 günde bir kala yapıyor bu normal mi ve gaz çıkardığında da çürük yumurta kokusu şeklinde çıkartıyor normal bir durum mu bilmiyorum
aselkussum sedakkk 7 aylık hala rezalet kokuyo 😅😅 önceden kakasını çok geç yapiyodu ondandır dedik şimdi 2 günde bir yapiyo kakasindan sonrada kokuyo
meloni Benimki de öyle osurduğunda kötü kokuyor 3. aya girdik hala aynı 😂 valla doktor kontrollerinde söylemeyi de unutuyorum normal mi diye inşallah normaldir kxmfndömf
meloni sedakkk anne sütüyle emziriyorsa normal 10 günü geçerse sıkıntı diye biliyorum ben net bilgi veremeyebilirim doktora sorarsan daha iyi bilgilendirir seni 🫶