Bebeğinizi emziğe nasıl alıştırdınız? 51 günlük bebeğim var sürekli memede uyuyor başka türlü uyusa da 10 dk falan hemen uyanıyor emziğe alıştırmaya çalışıyorum ama alıyor 10 saniye sonra geri bırakıyor gaz damlası damlatıp veriyorum tadı geçince atıyor siz nasıl alıştırdınız tavsiyeleriniz neler