Kızlar bebeğim 3 gündür ateşlerde yandı ilaç içemiyor ne versem kustu fitil serum bir şekilde düştü ateşi antibiyotiği hiç içemedi lak lak kustu gece acilde serumun içinde ant da vermişler bende bir sefer içirdim zar zor oda aşırı ishal yaptı kıvrandı bebeğim. 2 gündür ateşimiz yok çok şükür ama bebeğim ağzına lokma koymuyor doktora bugün tekrar gittik ant verme çocuğu zorlamayalım dedi boğazı hala kızarık gözlemleyin ateş olursa yine getirin ipne yazalım bu sefer dedi. Bebeğm 14 aylık psikolojisi bozuldu uykusunda ellerini havaya kaldırıp ağlıypr iğneden soğudum geçer mi antibiyotiksiz boğaz enfeksiyonu