Kızlar ben sezaryen olalı 29 gün oldu. Bugün patoloji raporunuz çıktı diye mesaj geldi. Meğer doğum esnasında rahmimin sol kısmından kist alınmış. Bilgilendirme yapmaları gerekmez miydi? Çok saçma geldi bana. Bi de ilk iki hafta dikiş etrafı ağrıyordu geçmişti normaldi yani. Ama şu son 3 gündür dikiş etrafı yine ağrımaya başladı. Bu normal mi iyileşmeye başladığı için mi ağrıyor acaba anlamadım