buglemss valla telegramda engel yemişim. Artık ne yaptılarsa. Paparayi seneler sonra arkadaşım fark etti öyle kapattirdim. Daha olanları da unuttum insaAllah bişey olmaz diye bekliyorum. Şakaya gelmez. Bir gün hesabınızı bosaltirlar öbür gün kredi çekerler o telefonda yaptığınız her işlem riskli şu an.