Merhaba size bir sorum olacak basina gelen varmi.birkac ay once bas agrisi sebebiyle doktora gittim doktor mr istedi mr sonucumda demilizan bolgede leke goruldu.Ms suphesiyle tahliller ve ilacli mr istedi doktor.Allaha sukur hepsi temiz cikti.Doktor sıkı takip olman gerekiyor 3 ayda bir mr cekileceksin dedi.yanimda cocugum oldugu icin durmadi bazi seyleri soramadim.Leke tehlikeli biryer de galiba basina boyle.bir durum gelen varmi yada ms hastası olanlar sizlerde de ilk boylemiydi