alparbsr kızlar oğlum 1.5 yaşında sünnet oldu 10 gün önce herşey yolunda gidiyordu son 3,4 gündür pipisi içe gömük şeklinde masaj yaparak çıkarıyorum fakat tekrar geri giriyor
_YanakReisinAnnesii alparbsr bebeğiniz toplu bir bebek mi? Öyle ise bir tık tombik bebekler de bu durum çok sık görülüyor pelvik bölge yağlı olduğu için. Önemli olan el ile geri çekildiğinde o baş mantar kısmının tamamen dışarıya çıkıyor olması ve sünnet derisinin hareketli olması. Eğer bu bahsettiğim şeyler olmuyor ise yapışma olmuştur.
alparbsr gunduzanne numarası yok maalesef Çarşamba gününe randevu aldım götürücem ama içten içe kendimi yiyorum resmen ya
gunduzanne alparbsr bi problem olacağını sanmıyorum korkmayın dikişli deri üste geliyor olabilir baksın hemen korkmayın
alparbsr _YanakReisinAnnesii yani 11.100 kilosu yaşına göre tombul mu sayılır mı bilmiyorum doktor ne dediyse uyguladım kantaron yağı ile masaj yapıyorum geri itiyorum çıkıyor fakat bezini bağlıyorum Bir dahaki alt açmada bakıyorum tekrar içeri girmiş
_YanakReisinAnnesii alparbsr içeriye kaçması genellikle normal pelvik bölgesi yağlı ise ondan oluyor. Her alt açma da günde birkaç defa sıkıca ama canını acıtmayacak şekilde geriye itin o baş kısmı tamamen dışarı çıksın en azından bu şekilde yapışma olmaz. Biz kendimizce masaj yaptık ama çok narin yapmışız pipisi yapıştı 🥲çocuk cerrahi tekrar açtı ve 2-3 gün baya zorlandı oğlum deri yırtıldığı için canı yandı.
bidebayilistersenferiya alparbsr bizimde öyle doktor boy attıkça normale döner orası yağlı diye öyle olmuştur dedi hayatında bir sorun olmaz dedi sadece yapismasin diye sabah akşam bir kere geri itiyoruz bende çok üzülüyorum umarım düzelir
talhamamy alparbsr 3 aylıkken sünnet oldu çocuk doktoru baktı ama bi gömülü dedi sonra neyse düzelir dedi 9 aylık yani olmasıngereken böyle değil mi zaten küçük olduğu için gömülü
momiss alparbsr benim bebeğim de 4.5 aylık oldu sünnet . Şu an 6.5 aylık olduk pipisi içine gömük. Sünnetten bir hafta sonra muayene götürdük doktor pelvik bölgesi yağlı ondan oluyor yağ eridikce normalw döner dedi .ben her alt acmamda geri sıyırıyorum yapışmasın diye .
alparbsr bidebayilistersenferiya inşallah bende çok üzülüyorum en kısa zamanda normal haline döner inşallah