aytenlikadin Kızlar bugun gördüm 3 çocuğu olan kadınlara kpss ye girmeden memurluk hakkı tanınacakmıs daha net belli degıl ama sunulmuş siz ne düşünüyorsunuz ?
MamaUygarVibes aytenlikadin duyduğum en saçma şey olabilir😂 o zaman kimse okumasın herkes 3 çocuk yapsın😂
NariNariKiminYari aytenlikadin tamamen saçmalık daha saçma ne olabilir dedikçe illa ki daha saçma fikir atılıyor ortaya 🫠
nayirnolamaz06 aytenlikadin devlet bizi 3. Çocuğa zorluyor 3. Çocuğa doğum parası sürekli yardım falan şimdi de memurluk mu? Kesin yüksek lisans doktora da şartı vardır 😃 önemli olan benim kaliteli vakit geçirip çocuklarıma ekenomik şartları sunabilmem onu topluma ,hayırlı,ve güzel ahlaklı yetiştirebilmem çevrem de bir çok anne “aman dünyaya gelen büyüyor” öyle değil işte büyüyor ama sorumluluk ve güzel yetiştirebilmek
GezginPaNDa Türkiye de hali hazırda 3 çocuğu olan milyonlarca kadın var . Devletin bu kadar insanı işe alacak gücü var mı, yok. Ekonomi zaten bitmiş. Seçim öncesi halki kandirmaya çalışıyorlar. Çok oy kaybettiler, kadınların desteğini alma yalanları.
Fidelcee 3 çocuk doğurup memur olsan aldığın para krese okula yetmez :) ben öğretmenim devlette çocuğun kreşi 20 bin olmuş. Maaşın yarısı bitti bile 2. Çocuğu düşünemiyorum
sum1616 Yahu 4 ay izni 1 yıla çıkarın bakın nasıl nüfus patlaması oluyor. Yok toggda indirim bilmem ne napalım biz toggda indirimi ya
minnakkofte aytenlikadin onun yerine 3 çocuklu kadına emeklilik verseler daha teşvik edici.3 çocuğu olan herkes üniversite mezunu mu ne alaka? Ayrıca kadın çalışsa çocuklara kim bakacak iyice sacmaladilar
mamacitaa_ aytenlikadin bizim saf kadınlarl da hemen inanıp seçim öncesi iyice bir oy verme şeyine düşsünler.. Sacmaligin daniskasi. kanmayin hanimlar !
NatashaRomanoff aytenlikadin henüz fikir aşamasında ve hizmetli olarak çalışma sunulacak eğer kabul edilirse. Bugünümüze şükürler olsun. Kaç çocuğu olursa olsun bunlar bizim neslimizi yetiştirecek şu anneleri eğitelim diyip bir çığırda açabilirlerdi. Şaşırmadım ben. Hemen anneme haber verdim o da bu yaştan sonra temizlik yapamam diyerek kabul etmedi. Yine bizim sülaleye faydası olmayan bir icat.