deniz-44 şuan bende aynı durumdayım. İkinci doğumum, doğum yapalı 2 ay olmadı şuan regl miyim değil miyim anlamıyorum bile, akıntı gibi geliyor. İlk doğumumda da kırkım çıktıktan sonra regl olmuştum ama normalde nasıl geliyorsa öyle gelmişti, bu sefer niye böyle anlamadım