serpill224 Kızlar bebeği yeni doğunca baby turco kullandık ama kalıpları küçüktü en son numarasına gelince molfixe geçtim bebeğim 10 aylık ama tombul bi bebek 14 kg molfixte 6 numara kullanıyoruz ama bacaklarına iz yapıyor başka kalıbı büyük bez markası var mı önerebileceğiniz
organikirmik serpill224 10 aylık bebeğin 14 kilo olması, maşallah demiş kadın ben de onu yazmaya gelmiştim niye agresif sordunuz ki? Migros’un minies bezlerini övüyorlardı ama kullanmadım hiç. Goon da görece geniş
Hiilyuss organikirmik ben de anlmadım bacım nazarım değwr belki diye yazdım bunun gibisine yuh obez etmişsin cocugu diyeceksin😂
organikirmik Hiilyuss okuyunca bi hesap yaptım kafamda, sonra maşallah dedim aşağı kaydırdım heh denmiş zaten dedim kiii atar gider yapmış abla 😅