Arkadaşlar merhaba 2 aylık bebeğim beslenirken ıkınıyor beslenemiyor yarıda kalıyor doymuyor doymadığı için gündüzleri hiç uyumuyor. Çok çaresiz kaldım. Mama içiyor sağıp anne sütü de veriyorum. Ama ikisinde de aynı şeyi yapıyor . Gaz damlası kullanıyorum hiç mi faydası olmaz bi damlanın olmadı olmuyor . Mama sma comfort kullanıyorum mamadan mı acaba diyorum en başından beri bunu kullanıyor ilk defa böyle oldu. Uykuya direniyor uyuyor sıçrıyor uyanıyor 3 güne 1 kaka yapıyor lütfen deneyimlerinizi paylaşın