konuşmaya çalışıyor ama anlaşılmıyor, bir şeyi yap derim bazen anlar yapar bazen anlamaz mesela getir derim getirir babana veya dedene ver derim gider verir yaşıtlarıyla oynamayı çok seviyor çok dost canlısı maşallah iletişimi iyi o konu da aba ebe baba vs diyor dede mama meme vs nadir der onun dışında pek yok kelimesi, telefon caldigin da bilir hemen elini kulağına götürür konusmaya çalışır telefonu kulağına koyar bazen, kule oyununu güzel oynuyor pek etkinlik sevmez kedi köpek nerde derim bilmiyor renkleri sayıları bilmiyor işaret parmağıyla göstermez eline alıp birşey asla yemez hep zorla yediririm hiç açlıktan ağladığını görmedim yani bu ayda bunlar normal mi sizce yaaşıtlarina bakıyorum ikili üçlü kelimeler konuşuyor hayvan taklidi sayıları sayma renkler vs herşeyi biliyor anne diyor bizimki daha demedi bile telefondan göstermiyorum ama TV ye ister istemez bakıyor arada tek bakıyorum çünkü herşeye yetişmek mümkün değil bu şekilde çok zor bı çocuk herşeye ağlar oldu sizin bebeklerin gelişimi nasıl peki öneri de bulunur musunuz bana lütfen moral verim🥲