Bebeğim emeklerken ya da yataktaysa gidip kafasını bir yere koyuyor ve kıpırdamadan 5 dakika yatıyor oturma odasında da fark ettim emeklerken oyun oynarken birden halının üstüne uzanıp yatıyor sizce neden yapıyor bunu bu aydadaki bebekler yapıyor mu yoksa başı falan mı ağrıyor yoruluyor mu yaşayan var mı bu durumu