Mavi10 Merhaba kızlar d vit. Yüksek çıktı normal değerlerin üstünde çıktı 2 yaşında bebeğimin yarın sonuçları doktora göstereceğiz de bu durumu yaşayan oldu mu
mthnmh Mavi10 evet benim kızıma da 4 yaşındayken oldu 6 gün hastanede kaldık düşürmeye çalıştlar sürekli serum aldı
mthnmh Mavi10 evet bizimki de çok yüksekti drrğerini hatırlamıyorum aradan 2 sene geçti hemen acil yatış verildi hastanede kaldık
simseklivekalpli Mavi10 kızımın 1 yaşında 75 geldi referans en yükseği 44tu.doktor bişey yapmadı kullanmayın dedi sadece.
aselkussum simseklivekalpli kabizliginiz varmiydi sizinde d vit yuksekligi kabızlıkta yapıyomus sanırım bizde kabızlıkta var
simseklivekalpli aselkussum ya kabiz değil aksine bir lokma ye’se çıkarıyordu. O sonradan biraz duruldu ama.
aselkussum simseklivekalpli anladım öyle okumustumda merak ettim acaba kabızlığı ona bağlı olabilir mi diye
aselkussum simseklivekalpli ya alerjisi için kan vermiştik geçen defa d vit atlanmis bu defa istedik oda sonuçlar geç çıkar diye ertesi güne bırakmıştık o yüzden bişey diyemedi haliyle
aselkussum simseklivekalpli yarın gostercez bugün doktor calismiyomus boşuna gittik yani haber veririm inşallah