Kızlar bebeğim 3,5 aylık doğduğu saat yoğun bakıma gitti 6 gün kaldı biberona alıştı beni hiç emmedi asla memeye gelince ağlıyordu emzirme danışmanlığı aldım işe yaramadı falan. Neyse 2-3 gündür memeyi emmeye başladı ama 5 dk bazen 10 dk peşinden biberon veriyorum içiyor yine doymuyor diye düşünüyorum. Bugün de 20 dk ya yakın emdi peşinden biberonu içmedi sizce ben 5 dk emse de biberonu tamamen kesmeli miyim yoksa devam mı etmeliyim bilmiyorum. Tamamen memeye dönsün istiyorum ama aç kalcak diye de korkuyorum. Çünkü benim bebeğim öyle saatler geçse acıksa bile ağlamıyor ne yapsam