Almadım alamamda sanırım her bayram almak sanki mecburmus gibi bir algı olustu cevrede durumu olmayanları alamayanlari hic dusunen yok keske boyle bi algı olmasa ev halimzle en guzel bayramlari yaşayabilsek.simdiki insanlar kıyafete gore karşısındakini insan yerine koyuyor.