3,5 aylık bebeğim var ve o kadar çok ağlayan devamlı kucakta ayakta gezmek isteyen bir bebek ki oyun halısına koydum feryad figan ben de sus artık diyip elimi yüzüne kapattım ve elimi kaptınca şap diye bir ses geldi elini yüzünü çarpınca çıkan ses gibi. Bu sefer de nefesini çekemez kıvamda çok güçlü ağladı sakinleştirmedim bir türlü ve kucağımdayken susturmaya çalışıyorken farkettim ki bıngıldak gözle görülür şekilde kalp gibi atıyordu sonra sakinleşince geçti şimdi emdi ve uyuyor. Bebeğime istemeden bi anlık öfkeyle bir zarar vermiş olabilir miyim. Bıngıldağı neden öyle kalp gibi gözle görülür şekilde attı offf doktora götürsemmiki